🎁 Darujte dárek, který skutečně pomůže. Vánoční balíčky Bagniari jsou tu! Pokud nevíte, který vybrat, obraťte se na naši zákaznickou péči.

Předplatné

Nyní už je konečně možné nepřemýšlet každý měsíc nad tím, jestli mám dost Yuny nebo probiotik a kdy si ji zavčas nechat poslat. V něčem je pravidelnost příjemná a právě proto je nyní k dispozici předplatné. Nově si můžeš vše organizovat sama v klientské zóně. Kdy má balíček dorazit, co v něm bude nebo zrušit předplatné. Jednoduše i přidáš nebo odebereš produkty a můžeš dokonce změnit interval doručení u jednotlivých produktů.

Vše najdeš když se přihlásíš do své klientské zóny vpravo nahoře a tam najdeš přímo předplatné.

Snímek obrazovky 2024-05-02 v 21.41.46

Na jaké produkty předplatné funguje?

  • Na všechny produkty které nesou značku Bagniari!
  • Není možné přikoupit žádný jiný produkt, který není na předplatné. Pokud chceš z e-shopu něco dalšího, udělej si prosím druhou objednávku. 

pradplatne banner

Kolik předplatné stojí?

  • Na předplatném ušetříš 15% oproti běžné ceně na našem e-shopu. Kromě vyjímek jako je nyní Dekafíčko.
  • Není možné použít žádné jiné další slevy.  
  • Další bonus je, že se ti budou i tak načítat body do tvého věrnostního systému na další nákupy.

Jak ti bude předplatné chodit? 

  • Na výběr máme Zásilkovnu nebo doručení na adresu s PPL, se kterými ti bude pravidelně 1x měsíčně balíček chodit.
  • Vždy přijde samozřejmě info o stržení platby i zpráva od dopravce. 
  • Zatím posíláme pouze do CZ a SK.  
  • Cena dopravy je ZDARMA.  

pradplatne banner2

Proč mi jde dát do košíku jen jeden ks?

Aby bylo zřejmé, že jde o předplatné - od objednávky budeš dostávat 1 ks měsíčně. Dokud to nezrušíš. 

Jak to funguje dál?

  • Každý měsíc ti domů nebo na zásilkovou pošleme tvou dávku suplementů automaticky. 
  • Nemusíš se starat o opakované objednávání. V termínu tvé pravidelné objednávky dostaneš vždy e-mailem potvrzení o platbě (po strhnutí příslušné částky z tvé platební karty), informaci o expedici objednávky a následně o možnosti vyzvednutí objednávky pokud bude na Zásilkovně.

Jak předplatné zruším?

Zrušení můžeš udělat kdykoliv ve své klientské zóně, kam se přihlásíš vpravo nahoře a ikonka panáčka. 

Co se stane, když platbu nelze zpracovat?

Pokud se stane, že například na kartě není dostatek financí, pokud o platbu se po dvou dnech 2x zopakuje. Máš tedy možnost ověřit zůstatek na účtu, případně ho doplnit a za dva dny se naše platební brána pokusí znovu. Když tohle zjistíš, klidně napiš na podporu nebo email a my s tebou ověříme stav objednávky. 

Dokud neproběhne platba předplatného, nebudou produkty expedovány.